zondag 22 april 2012

Weer thuis

Ik ben weer op Nederlandse bodem. Het ging allemaal niet helamaal zoals het gepland stond omdat we een vertraging van 2 uur hadden. Het vliegtuig dat naar Birmingham van Amsterdam kwam, had een lekke kerosineleiding. Daarom moest er dus een ander vliegtuig komen. Uiteinderlijk kon ik dan toch nog om 7 uur Freek en Sjaak knuffelen.

Iedereen van mijn klas is geslaagd voor zijn CGI. Erg blij dat ik hem ook heb.

Ik heb vanochtend lekker uitgeslapen (tot half 9 dus dat is uitslapen nu bij mij) in mijn eigen bedje maar ik ga het daar wel missen.

4 opmerkingen:

  1. Hé Renate,
    Goed om je weer even te zien vanmiddag. Super naar je zin gehad en ook erg blij om Freek weer te knuffelen. Wat wil je nog meer!
    Geniet van je eigen bed en de groetjes!

    Groetjes uit Oosterhout

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Renate, wat leuk dat je gisteren alweer mee kwam maar Tiel
    om me te feliciteren! Fijn dat je met een heel goed gevoel kunt
    terug kijken op deze stage! Nu lekker uitrusten thuis, geniet van je vrije dagen!! Groetjes, tante Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Renate,

    Ik ben marieke en doe de opleiding Dier in Maasland. Ik hoop dat je het leuk gehad hebt in Whales.

    Voor de opleiding ga ik ook op verloskunde stage, mag ik vragen bij welke boer je stage hebt gelopen? Heb je de aderes gegevens voor mij?

    mijn e-mail is: luukvde@hetnet.nl

    met vriendelijke groeten,

    Marieke van den Ende
    MBO Animal
    Dier leerjaar 2 niveu 3
    Maasland

    BeantwoordenVerwijderen
  4. slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen