woensdag 28 maart 2012

Foto's











3 opmerkingen:

  1. Hey nicht,

    Ik dacht ik laat eens wat van me horen. Ik ben nu toch wel benieuwd naar hoe het daar in Engeland is. Wat een schatjes zijn het toch hè? Is het leuk om de hele dag tussen de schaapjes te zitten? En zijn er al nog meer bijgekomen? Hoeveel zijn het er nou eigenlijk? Had je al gehoord dat ik van het weekend ook tussen de lammetjes heb gezeten? Dat was ook heel erg leuk maar dat was helaas wat korter. Veel plezier verder en heel veel succes!

    Groetjes van Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heey,

      Het gaat hier erg goed en het is nog steeds leuk tussen de schapen en de lammetjes. Misschien over 2 weken niet meer maar dat zien we dan wel weer. Er zijn er vanaf maandag 45 geboren, erg druk. Er moeten nog ongeveer 140 van de 650 schapen bevallen. Blij dat je het leuk vond tussen de lammetjes en je kan vast daar nog wel een keer komen(of bij iemand anders)

      Groetjes van Renate

      Verwijderen
  2. Ha Renate, wat een leuke foto's op je blog zeg! En wat een mooie omgeving. Daar is het inderdaad best 5 weken uit te houden! Succes hè. Groetjes, tante Petra

    BeantwoordenVerwijderen